Klantgerichtheid en beleving

december 2014

Het beeldmerk voor Restaurant Het Badpaviljoen

De juiste communicatie maakt de beleving zichtbaar, voelbaar en deelbaar

Restaurant Het Badpaviljoen wordt veelal bezocht door gasten met liefde voor lekker eten. En er wordt ook met passie gewerkt! Dat is zeer zeker zichtbaar en voelbaar als je er bent.

Het is een pand met een historie, een bedrijf met kennis, mensen met jarenlange ervaring, en een locatie die zich ook uitstekend leent voor zakelijke aangelegenheden. Een bezoek is een ware beleving.

Restaurant Het Badpaviljoen op de duinen van Domburg
Restaurant Het Badpaviljoen op de duinen van Domburg

Passie, kennis, een corporate story, ervaring: eigenschappen die waarde toevoegen aan het merk RBD, maar die verstopt waren. Zichtbaar als je er bent, maar onzichtbaar als je er niet bent.

Ontwerp etiketten voor huiswijn

Ik ben op zoek gegaan naar een manier waarop je deze kwaliteiten kunt ontsluiten naar de buitenwereld, naar de bezoeker. En hoe je de beleving zichtbaar, voelbaar en deelbaar kunt maken, voor en door de gasten.

Dat heeft geresulteerd in een eenduidige huisstijl en een responsieve website, waarbij klantgerichtheid centraal staat. Zoals dat past bij een klantgerichte organisatie.

Beleving en functionaliteit zijn belangrijke criteria bij het ontwerp van de website
Beleving en functionaliteit zijn belangrijke criteria bij het ontwerp van de website
 Bij een klantgerichte organisatie hoort klantgerichte communicatie.

Bij een klantgerichte
organisatie hoort klantgerichte communicatie

Techniek website: Codetikkers  Fotografie: Marcel Kentin